tisdag, februari 02, 2010

Tisdag igen!

Dagarna rullar på.
Ledig igår och idag. Ledig och ledig. Finns alltid något att göra! ;)
Igår var de tvätten som skulle tas reda på. Gillar verkligen inte att tvätta... Men den tvättar sig ju inte själv. Nu är de gjort iallafall. I slutet av veckan får man börja om. :)

Nu på morgonen har jag fixat dagens middag. Blir pastasallad. *mums* Ska bli gott. :)
Lite varmare har de blivit ute, skönt de så man slipper frysa näsan av sej varje gång man kliver ut genom dörren. Tänk om de kunde hålla sig kring 10 minusgrader och sol? Kan de vara så mycket begärt? Hm...

Annars så ser jag fram emot fredagkväll. Har bokat tid för tatuering-igen! Denna gång blir de en text som ska tatueras in. "Dum spiro, spero" ska tatueras in på min nacke. Kommer bli kanon.
Gubben tycker dock att de räcker med tatueringar för länge sedan. Men har man en gång börjat så vill man ha fler. Så är de bara! ;)

Nu ska jag mysa med mina tjejer. Och gubben med. (som är hemma med feber)

Sedan vill jag passa på att gratta Edvin på sin 2årsdag idag! Grattis storkillen. Trist att du skulle bli sjuk bara! Krya på dej!

6 kommentarer:

Erika sa...

Edvin hälsar å tackar & skickar en snorpuss i retur! ;)

jenny Hamberg sa...

Var tatuerar du dig nånstans.. har ju planerat göra det oxå så himla länge nu men blir ju aldrig av.

Therese sa...

Åh hur avis blir jag inte nu, både pastasallad å en tatuering hade jag inte tackat nej till ;-P
Och peppar peppar verkar de nya sömnrutinerna fungera! Vore sååå skönt. För nu är det nära, nära till nr 2 anländer *längta*
KRAM!

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Jenny: Denna gången (och förra) så tatuerar jag mig i Backe hos Anton. Tidigare for jag till Umeå till Skinart,men de länns lite långt för en tatuering! ;)
Anton är jätteduktig och jag är nöjd med den jag gjorde i höst! :)

Therese sa...

Ja, en tatuering blir det här med så snart bebisen är ute och fått sitt namn, vi har ju sveas namn tatuerat så då måste vi ju naturligtvis även göra denna bäbis namn :-) Kram kram

Vendela sa...

Vad betyder "dum spiro, spero" ? Jag förstår att det är latin, men blev lite nyfis :-))

Själv har jag inte en endaste tatuering, är för "feg" för det ;-)

Många kramar