måndag, februari 08, 2010

Magsjuka!

Finns de något som jag inte vill ha innanför väggarna så är de magsjuka! :(
Natten mot söndag så åkte Alice dit. Nu är de bara att invänta att någon mer blir sjuk. Sist åkte ju hela familjen utom gubben dit. Idag har dock Alice varit piggare och t.o.m fått i sej lite mat. Men nu är hon trött. Hon sover på soffan här bredvid mig.
Sonen gör läxan och minsta sessan kör omkring på sin cykel. Medans hon sparkar sej fram sjunger hon "sankta lucia"... Lite fel tid för de va? ;)

Kl 17 blir de jobbet för min del. Undrar just hur jag ska orka de efter 2 nätter på raken med lite sömn. :S
Blir hemma imorn med. Och förhoppningsvis är alla barnen pigga på onsdag så jag kan jobba...
(de är inte roligt med vabdagar, man förlorar mycke pengar.)

Hoppas alla ni som tittar in får hålla er friska!
Kram

1 kommentar:

Sanna sa...

Hoppas ni är bättre idag! Kramar