tisdag, februari 09, 2010

Pigga barn!

Jag hoppas att jag inte tar mej vatten över huvudet nu. Men som de ser ut nu så blir de jobb imorn och vi alla får vara pigga och krya. De känns nästan för bra för att vara sant...
Alice är iallafall som vanligt idag. Ätit som vanligt. Skönt! :)

Jag fick goda nyheter på morgonen. Jag fick besked om att jag är en av de 2 på mitt jobb som ska få gå på en utbildning! En utbilning som handlar om vård i livets slut.
Jag tror att detta kommer bli väldigt intressant och hoppas att få lära mig så mycket som möjligt.

En mycket lugn dag har vi haft här hemma jag och tjejerna. Sonen hade skola mellan 8-12, sedan har han varit hemma och mysat han med.
Således blir de bara 1 dag på fritids och dagis för barnen denna vecka. Och tro mig, de märks redan på tjejerna att de är less. Hur ska de vara efter 4 dagar ledigt sedan igen?
Själv längtar jag till jobbet imorn! ;)

Efter maten tog jag mig i väg till styrkehallen för ett pass styrka. Och de behövde jag...
Röra på fläsket. Borde göra de oftare bara! ;)
Och de hela firades snabbt med lite gott! Skäms på mej!

Nu väntar duschen. Sedan blir de tidig kväll känner jag. Upp halv 6 imorn då.

Kram till er alla

2 kommentarer:

Therese sa...

Hej vännen! Ja, du i går var jag mest chokad att det inte blir som jag "planerat" Men vad tusan, huvudsaken är ju att bäbisen mår bra, sedan är det sekundärt hur och när den kommer ut... Väskan ses i detta nu över, för som sagt i morgon har jag inte en susning om vad som väntar... STOR kram!

modekids sa...

Gillar du barnkkläder? Då ska du kolla in vår nystartade blogg!