torsdag, februari 25, 2010

Man ska inte ropa hej...

Igår var Elina sämre igen... I natt tillbringade jag ca 2½ timme på sjukstugan för att hon skulle få inahalera. :( Nu vill jag att min piga ska bli frisk. Världens hosta har hon fått. I förmiddags var vi ner på sjukstugan igen för få träffa dr nr 5! Helt sjukt egentligen att man ALDRIG hamnar hos samma dr nån gång????
Samma historia dras gång på gång... Och ingen förändring blir de.Fortsätta på samma vis. Inhalera hemma, olika mediciner... Hej å hå!

Jag har inte sovit på 4 nätter och i natt blev de kanske 2 timmars sammanlagda sömn, och den var väldrigt orolig. Skulle ha jobbat ikväll (egentligen dag, men fick chansen att jobba 17-21 så jag skulle slippa förlora så mycket) men jag ringde imorse och sa att de inte gick.
Vill vara hemma med lillan ikväll om hon blir dålig igen...

Snälla, håll tummarna för att de vänder snart! Jäkla skitvirus!!!!

1 kommentar:

Bea sa...

Ja fy fan för allt detta! Det går bara runt runt, känns som om barnen aldrig får vara riktigt krya =( Hoppas verkligen Elina kryar på sig nu, och att ni får sova. Sköt om er! Kram