onsdag, december 10, 2008

Brrr!

-24 grader visade temperaturen på imorse. Och inte har det blivit mycke varmare nu heller. Jag eldar och eldar! Har dessutom slagit in alla julklappar. Nästan klar till barnen! De viktigaste. Vi vuxna köper inte mycket till varandra! Och det är skönt tycker jag...Som jag tidigare sagt! Julen är till för barnen.

Inte mycket till julkänslor finns i min kropp. Men de har ju varit så de senaste åren...

Kl 13 ska jag hämta Alice på dagis. Hon har ju sin 4 årskontroll på bvc idag! Så jag hämtar henne först. Sen Isac som slutar 13.20.
Alice ser fram emot sitt besök på bvc! Något som hennes storebror INTE gjorde vid den tidpunkten. Han fick göra om sitt besök 3 gånger innan det var klart! *skratt* Barn är olika. Och tur är väl det....



Tänk att det snart är jul....Sjukt fort tiden går....
//Kia

Inga kommentarer: