tisdag, december 16, 2008

Jäkla mage!

Min magkatarr tar fan i mig (ursäkta) knäcken på mig! Usch vad jag mår illa. Jag måste äta hela tiden för att inte må illa. Ja, jag kommer med andra ord snart att rulla fram. *jippi*
Isac och jag har nyss fikat. Nu ska vi göra oss i ordning. Skola för honom. Ska fara och kika på badet sedan jag. De har bad på gympan. Sen bli det dejt med E. :)

Micke och tjejerna ligger uppe än. Alice vaknade tidigt imorse och grät. Jag frågade henne varför hon grinade. Då svarar hon: Jag är ledsen för att pappa är sjuk. ;) mammas sötis. Sa att pappa mår ju mycke bätttre nu. Verkar gå snabbt över den där magsjukan. Han har sovit som en stock i natt!

Ha de bra! //Kia

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch det låter inge roligt med magen, har själv haft magsår men som är bättre nu.. Tack och lov..

jo visst blir man stolt över sina barn.. fast det är man ju jämt...

Fast det blir ju extra skoj när man har dyslexi själv...

Hoppas du får en fin dag..
Kramar om