måndag, december 22, 2008

Julstress!

Herregud! Vilken stress! För 1 dag!!!! Inte klokt egentligen...
Folk springer runt som galningar...Allt för alla dessa julklappar och all julmat! Mår illa av tanken av julmat! Usch!
Tänk om man bara kunde rymma bort över jul? Men så kommer tankarna...Julen är till för barnen. Och det är huvudsaken de mår bra!

Barnen ja. Alice frågar typ en gång i timmen när julen är här? När tomten kommer? När man får öppna julklappar osv....
Istället för skoskav (som man kan få när man har för trånga/nya skor) så har jag nu öronskav...
Det är sant! Inte en sekund är hon tyst.
( i denna skrivande stund så håller hon på att leka frisör med mitt stackars hår... ;)

Jag önskar jag fick hoppa i säng en timme eller två. Men men. Så blir det inte.
Och ikväll ska gubben fara och spela innebanby med sina vänner...

//Kia

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har jag äntligen fått igång internet så nu kan jag skriva kommentarer till dig! Här i familjen känner vi ingen julstress, allt är lugnt och mysigt! Ha en underbar jul =) Å du, jag är inte alls nå för julmat heller! Jul kram