söndag, december 14, 2008

Lång söndag!

Ja,denna dagen har verkligen varit lång! Vet inte varför... Man kan inte göra så mycket heller. Inge roligt att fara nånstans när Elina inte är pigg! Idag har hon ätit lite mer men långt ifrån bra!
Barnen har varit upp i tok med. Rastlösa. Micke var ute med dem en stund så de fick leka av sig! Inne håller de på slå ihjäl varandra. (Isac och Alice)
Denna ljuva syskonkärlek!

Jag har just tagit mig ett varmt bad...Det var skönt! Tyst och lugnt! Kan man behöva. Känner att jag har en dålig dag idag. Jag såg mig själv i spegeln när jag klev upp från badet. Såg mig själv som världens fetaste människa. Usch! Det är för att jag INGET gjort denna vecka... Har säkert gått upp flera kilo. Bara ätit och inte rört på mej! Måste skärpa mig!
Säger jag som just åt en (barn) kebabpizza..... FY!!!!!

Nä, ikväll blir det tidig kväll...

//Kia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk på att du rör dig mycket i hemmet också - det räknas också som motion :-)

Anonym sa...

Hej! tack så mycket för det du skrev, det värmde verkligen. Man ser ofta inte allt man gör för det blir ju till vardagen.

Jag har så många läsare men man vet aldrig vilka de är... Men du hade en stor familj jätte mysig start sida med dina barn på, sådant tycker jag om.

Ja du vikten är ett ständigt problem för oss alla..

Tack för att du läser min blogg de ger mig styrka att kämpa vidare...

En stor kram till dig