torsdag, december 18, 2008

Torsdag...

Och jag mår väl lite bättre iallafall. Men jag tror jag håller mig till fil ett tag till... Tankarna snurrar om detta är magsjukan ändå? Läser om folk som mått likadant och säger sig ha magsjukan? Ja, jag vet inte. Känns som magkatarr iallafall...

Isac är på skolan. Efter idag har de bara en dag kvar innan jullovet! Skönt för dem. :) Alice ligger kvar uppe i sängen och mysar hon. Hon har ju ingen bråska idag. Elina och jag vi mysar på här nere. Funderar på om jag ska leta fram julgranen idag...Vi ska inte sätta upp den förrän i helgen. Men de vore ju bra att få fram den iallafall...Får se om jag orkar.
Hade egentligen velat ha en riktig gran....Men det blir den gamla plastgranen i år igen...

Kram//Kia

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch för magont. Hoppas verkligen vi slipper det, känns mer än nog som det är nu! Som en zombi går jag här hemma med min missnöjda bebis.
Tur jag har fixat det lilla jag skulle till jul redan!
Hoppas era magar får må bra nu resten av året!
kram