onsdag, december 24, 2008

GOD fortsättning!

Ja, nu kan man ju säga att julen är på väg bort! All denna stress och så är det över lika snabbt!

Barnen blev så nöjda! Det värmer i mammahjärtat! Tomten var bra och alla var glada. (förutom Elina som var en aningens rädd för tomten)


Dagen flöt på som planerat och allt hann vi med. Nu ligger barnen i sina sängar och jag gissar att ett par av dem sover nog redan. Elina var jättetrött efter kl 20 så jag tog upp henne då. Hon har knappt sovit på hela dagen. Så mycket som hon vill vara med och se.


Tomten kom redan efter Kalle Anka och barnen fick få öppna några paket. Sedan åt vi julmat tills vi höll på att spricka innan vi fortsatte julklappsutdelningen.

Barnen fick öppna sina klappar först och vi öppnade sedan...

Jag fick fina julklappar och är jättenöjd! Av mamma och pappa fick vi superbra saker till köket. Sådant som jag annars måste låna av dem. ;) Tack tack!

Micke gav mig en sodastream! (men min var vit) Han tycker nog att jag köper mycke bubbelvatten! Kommer användas flitigt! Tack älskling!
Fick även med lite "smaktillsatser". Kanon!
Är nöjd över dagen. Men det känns som man lever om man säger så...
Tur att det bara är jul en gång om året!
Har städat undan nere nu och bärt upp alla barnens grejer till sina rum. SJUKT mycke grejer var det! Den bästa julen hittills som Isac sa. Han tyckte att skidutrustningen (från mormor och morfar) och stjärnkikaren (från oss) var det absolut bästa! Om man frågade Alice så sa hon att hellokittysakerna var det bästa (stol från mormor och morfar och docksäng från dem. Spel till gameboy:et från oss m.m)
Elina gillade allt som lät! ;) Hon är så söt! Sedan fick barnen rätt mycke kläder förutom alla leksaker. Superbra! :)
Nu ska jag bara slappa i soffan och njuta av lugnet! Värma lite glögg och bara vara!
God fortsättning till er alla!
//Kia

Inga kommentarer: