fredag, december 19, 2008

Nästan normal!

Nu ligger mitt BMI precis på gränsen till att vara inom de "normala"! Ett par kilo till och jag kan räknas in på den skalan. Sjukt egentligen. OM jag skulle väga som BMI tycker är medel så skulle jag bli väldigt liten och inte mig själv. Jag är glad om jag hamnar precis inom ramarna! ;)

Är glad iallafall. Nu har jag lyckats gå ner 13,5 kg! och det på 3½ månad. Min resa startade i början av September...
Trodde aldrig det skulle gå....
Nu är det svåra att inte gå upp allt igen! Godisgris som jag är....

//Kia

3 kommentarer:

Anonym sa...

Man måste ju se till hur man är byggd resten av kroppen också för att kunna följa BMI, själv skulle jag aldrig i hela livet vilja väga så lite så som BMI:t säger att man ska göra. För då skulle jag se hemsk ut, bredaxlad som man är.

Du är ändå riktigt duktig som gått ner så mycket på sån kort tid! Är lite avundsjuk, men just nu är det inte läge för att banta;P

kram//Eva

Anonym sa...

BMI är bara skit, passar kanske några, men att dra de som en kam över alla, nej!
Måste säga att jag är mycket imponerad, du är grymt duktig! Jag har så himla tur att A går ner mej, skulle nog inte fixa de annars.
Bra jobbat!

Anonym sa...

Gud vad jag beundrar dig! Du har varit så duktig!!

Tycker du gör klokt i att nöja dig med att vara inom ramarna, för BMI beror på så mycket mer än siffrorna; hur ens kroppsbyggnad i övrigt ser ut tex.

Bara julen är överstökad ska jag lägga i högsta växeln igen, just nu fokuserar jag bara på att inte gå UPP i vikt :-)

Kramar