tisdag, december 09, 2008

Tack för trevligt sällskap!

Idag har jag, förutom att jag tittat på när Isac haft simning på skolan, varit och hälsat på goa S och lille W! Surrat massa skit och fikat gott! Trevligt trevligt! Så kallt ute idag så jag både lämnade M på dagis och hämtade henne på dagis. Jag har ju bil så de gick bara fint! Förstår S att det inte är roligt att gå med vagn i nästan -20 grader! Fy! Inge skoj för barnen heller ju!

Nu har jag förberett middagen. Blir pasta och pastasås. Kassler i blir det! Gott gott! Vet att barnen gillar det också!

En timme tills gubben kommer hem. Kanske borde vika lite tvätt? Men det känns inte så lockande om jag ska vara ärlig! Haha!

//Kia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv, världens snällaste och goaste Kia! Helt super att du kunde hjälpa till! Var verkligen glad. Kramar!! <3 Sanna och Thilda och Wille

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Till Sanna: Självklart ställer jag upp! Vad har man vänner till för? Lussebullarna var goda föresten! Du måste ju komma och hälsa på mig nåt med ju! ;) Kram