tisdag, november 03, 2009

feber!

Så kom febern efter sprutan som ett brev på posten.

Jag känner mig däckad. :( men men, hellre de än att få flunsan. Man får se de så.

Isac var de då full fart på, på eftermiddagen. Så inte vet jag om han var sjuk? Möjligtvis trött. Och nu har han ju fått vila.



Inte mycket har blivit gjort idag! Å skönt är väl de...

Man måste kunna ta de lugnt med... de måste jag lära mig!



Blir tidig kväll här hemma. Gubben åker och lirar hockey och Elina ligger redan. De stora barnen sitter framför bärbara datorn!


Natti natti på er! (om ett tag)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jo de e fler som e däckade =(( ja du hade tur som fick va hemma idag =)) jag har haft värk i hela kroppen sen i em =(( // Maria N

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Maria N: Ja, de var skönt. Hade ju tänkt gå hem senare under dagen ändå. Min mage lever sitt eget liv just nu. Och med feber på de orkar jag inte jobba. Blir hemma imorn med!
Kram

Marianne sa...

Många som blev sjuka, hade 4 borta på jobbet idag, varav 3 pga sprutan. Kanske vore en ide att inte vaccinera ALLA samtidigt.. Tufft dag på jobbet kan jag lova! För tillfället känns de bra att inte ha tagit den hoppas jag inte behöver äta upp detta sen...
Krya på er!
Kram

Vendela sa...

Å har du fått tagit sprutan nu! Här väntas det fortfarande, tycker det blir framskjutet hela tiden :-(

Kram o natti natti!