torsdag, november 05, 2009

Vill nån byta?

Mage alltså. :(
Den vill inte bli bra...
Bara att gilla läget.

Håller på att packa lite smått inför morgondagen då jag och mamma åker på "minisemester" till Skellefteå. Mamma ska ta emot sin 25 årsgåva. 25 år inom posten. :)
Jag följer med då jag får bo på hotell och äta god mat. ;) Hihi! Hoppas bara magen samarbetar...
Söndag är de jobb igen.

Idag är min lediga dag men jag ska på jobbet ändå. Har ett möte. Panik då jag inte hade nån som passade barnen medans. Men som tur är har de bra dagisfröknar! Jag får ha barnen där under mötet! :)

Nu blir de mys med tjejerna en stund. Vi tar de bara lugnt idag!

Kram till er som tittar in!
(för övrigt börjar äntligen min arm må bättre efter sprutan)

1 kommentar:

Doris sa...

Låter som ni får det mysigt ihop du och mor din!! Hoppas det iaf!
Kram