måndag, november 09, 2009

Tack för i helgen lilla mamma!

Resan startade vid 9 tiden från Dorotea. Första stopp blev i Vilhelmina där vi hämtade upp mammas chef. (som sedan fick köra oss) Fick träffa lite av "postisarna" där innan vi åkte vidare.
Nästa stopp skedde i Lycksele. Där intog vi lunch på Frasses! Gott gott! :)




Efter att mamma (och 7 st andra) tagit emot sin 25 årsgåva så var det dax för middag.
En i sällskapet betalade snabbt för att denna trubadur skulle komma och sjunga för vårat sällskap. (han var inte lejd in för oss utan för att själva byggnaden firade 20 år. Han var på väg att gå när vi träffade honom)
Superduktig kille som satte fart på oss alla! :) Mycket uppskattat!


Min lilla mamma!



Mammas chef Inge



Jag hade riktigt trevligt under kvällen med mamma!



På väg till frukosten på morgonen.
Vi var uppe med tuppen. Inge kom och hämtade oss vid 8 och då gick vi ner och åt frukost!
Så underbart gott de var! Inget slår hotellfrukost! *mums*

Sedan började vår resa hemöver igen.
Blev nästan 70 mil på 2 dagar. Men jag ångrar inte att jag följde.
En mycket trevlig "minisemester" var det. Lärde känna många trevliga "postisar" och deras sällskap.
Tack mamma för att jag fick följa och tack Inge för att du körde! :)







3 kommentarer:

Therese sa...

Ha, ha ser frasses å får genast BB vibbar - för övrigt sr ni ut att ha haft det toppen :-)

Maria sa...

Visst bodde ni på Scandic?? Tycker att jag känner igen matsalen sen vi var där förra sommaren :) Du ser ut att ha haft det riktigt bra, skönt att få rå sig själv ibland :)

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Maria: Ja, de var jättetrevligt! Japp, de var scandic. Superfint! :)
Kram