onsdag, november 25, 2009

Helg!

Japp, nu har JAG gjort min helg. Känns skönt! :)
Tänk om man had kunnat få sovmorgon nu i 2 dagar? Men icke de. Man ska ju upp ändå och få iväg storkillen till skolan! ;)
Men å andra sidan är de ju sovmorgon att få kliva upp kl 7 då man i vanliga fall kliver upp kl halv 6.

Dagen har gått finaste fint. Har man bra arbetskamrater och goa "gamlingar" så kan de bara bli bra! :D
Hämtade hem sonen från skolan när jag slutade (och så även han)
Alice därimot är på dagis. Hon ville vara där till efter mellis som de var tänkt. :) De skulle baka pepparkakor och lussebullar idag. Och de vill man ju inte missa!

Ikväll blir de bad för gubben och de stora. Själv blir jag nog hemma med lillan och åker och tränar en sväng när övriga familjen kommer hem.
Elina är piggare nu, men hostar rätt mycket stundtals. Skönt för henne att vara hemma och vila upp sig tills på måndag nu. :)
Gubben har varit hemma med henne på förmiddagen så vi gick bara om varandra nu mitt i dagen. Tur man kan dela upp de hela. Går ju inte att bara en ska vara hemma heller...

Nä, nu ska jag ta och väcka min lillstrumpa snart!
Kram på er!

Inga kommentarer: