tisdag, november 03, 2009

Hej!

Länge sen sist! Haft de jag gjort och därför inte kunnat prioritera bloggen. Sorry!
Igår tog jag de omtalade svininfluensavaccinet. Kändes knappt. Men OJ så ont i min stackars arm jag haft sedan igårkväll. Kändes inge roligt att jobba direkt efter och hela kvällen till kl 22. Men de gick.

Idag skulle jag jobba med. Men så hinner jag inte mer än lämna av tjejerna på dagis och komma in på jobbet. Göra mig lite frukost... Så ringer telen. De står fritids Isac. En av fröknarna meddelar att Isac inte är pigg. Jaha, bara att lämna jobbet och hämta hem honom.
Vi har haft en riktig mysmorgon i sängen.
De behövde vi båda.
Min mage vill inte riktigt bli bra den heller. :(
Så jag skulle ha stannat hemma redan igår, men men. Nu är vi hemma. Isac är dock redan piggare. Vet inte vad de var??? Detta är hans första sjukdag NÅGONSIN i skolan. Han oroar sej för sin matteläxa. Gubben.

Nu ska vi mysa vidare!
Kram till er alla!

Inga kommentarer: