söndag, november 15, 2009

Lyckad helg!

Micke badade med de stora på fredagskvällen. Sedan for de till världens bästa mormor och morfar för övernattning. Jag och Micke såg på IDOL och fick senare sällskap av M och N! :) Tillsammans for vi på mb och dansen. Hade så jäkla skoj. Dansade och surra med massa folk. Inte ofta man går ut nu mera. Och detta var nog en av de roligaste kvällarna på länge! Tack till er jag dansade med. :)

Lördagen startade tidigt. Sov inte många timmar. Micke hämtade hem barnen vi 9 medans jag städade undan lite. Brorsan behövde hjälp med nån kyl som skulle hämtas i V-mina så han tog med sig Micke. De var tillbaka just innan kalaset skulle börja.


Ett lyckat kalas blev de. Barnen var så snälla och Alice var så nöjd över alla fina paket. Eftersom jag inte vet hur föräldrarna ställer sej till att ha bilder på nätet så lägger jag inte ut några bilder från kalaset. Tack till er alla som kom och gjorde Alice kalas så bra! :)
Direkt efter kalaset var de bio.

Tack Monica för att Isac och Alice fick gå med er! :) De var så glada när de kom hem.
Även ett stort tack till bästa B för de du gjorde för våra barn senare på kvällen. De var riktigt uppskattat! :) Gissa om jag hade trötta barn sedan?
En riktigt fullspäckad dag blev det!

Såg på Körslaget och hoppade i säng tidigt!
Dock blev de dåligt om sömn i natt. Gissar på att de berodde på en dålig räka. :P Mer säger jag inte. Är fortfarande inge pigg. :/
Blir nog en lugn dag hemma på Rågvägen!
Ute regnar snön bort, så ingen mening att gå ut heller. Vinter? Vart är du???

2 kommentarer:

Camilla sa...

Tack Kia.. :) ja, vi försöker... rätt bra oxå att man behöver inte ringa varann varje dag, Ronja å ja då för då kan vi hålla lite koll här.
hoppas allt e bra med dig.. kram kram Camilla

Madde sa...

Verkar ha vart en dag me inte många minuters vila :)
Ja nu börjar man längta efter snön,känns så grått å trist nu :O
Regn är ju inte speciellt uppiggande. Ha en bra kväll :)