lördag, oktober 03, 2009

Byt rygg med mig!!!

Snälla någon!!!???
Jag har så fruktansvärt ont i min rygg. Hade de igårkväll när jag jobbade med. :( Inte bra...
Smörjde in mej med "Ulla-Märtas dunderlinement" innan jag gick och lade mig igår. Kände mig rätt skaplig under dagen. Men så på eftermiddagen efter massa bilkörning så var de kört igen.

Blev bjuden på middag av mamma och pappa. Tack snälla ni! :) Skönt att komma till dukat bord. Ni är bäst!!!! Jättegott var de med. *mums*

Hem, röja upp lite. Dammsuga och skura nere. Plocka undan i köket och dammtorka. Städa undan inne på toan. Renbädda alla sängar. Gubben hjälpte till en del han med. ;)
Sedan fick Elina bada. Alice hoppade i badet hon med, trots att hon redan badat på badhuset. Ja, mina barn gillar att bada. Så är de bara...
Hjälpte gubben att klippa sig. De mesta gjorde han faktiskt själv. Jag finputsade lite bara på slutet.

Behöver jag säga att min rygg knappast känner sig bättre nu????
Blir massa linement på min onda rygg och en tidig kväll med sängläge!

Kram till er som tittar in!
Upp strax efter kl 6 imorn igen då...

1 kommentar:

Madelen sa...

Shit så du håller på :O va lite rädd om dej :)
Du verkar ha hur mycke energi som helst :) tror nog din rygg tyckte du vart lite väl energisk nu va ;)