lördag, oktober 10, 2009

Lördag hela dagen!

Har nyss ätit lite lunch. Och nu är de tyst och lugnt i huset.
De stora barnen är på badhuset och badar. (för ovanlighetens skull) ;) Isac ska bada 2 gånger dessutom idag. Herregud att de orkar!!! Han ska på badkalas som en tjej i klassen har. Så han hinner inte mer än kliva upp från vattnet förrän han ska i igen. Men men. Han gör ju som han vill. :P
Gubben har farit för att löpa på bandet. Själv ska jag passa på att köra ett pass styrka medans Isac är på kalaset. Kanske tar jag en sväng på löpbandet jag med. Men jag håller mig nog till lättare jogging. Mitt knä blir inte glad annars...

Imorse var jag ut på en promenad i de vackra, men lite kyliga vädret. Bra luft att andas i. Skönt att bara gå omkring och slippa tänka. De är kvalitetstid de. :) att få vara alldeles själv. Och bara vara!

Lillan i huset är inte riktigt sig själv. Nånting är de. Hoppas hon är piggare snart.
Nu tror jag att jag ska passa på att vila en stund. När hon gör det.

Kram på er alla!

Inga kommentarer: