torsdag, oktober 22, 2009

Slappardag!

Idag har de verkligen varit en lugn dag!
Jag och tjejerna har tagit de lugnt.
Alice hjälpte mamma med tvätten och fick lön. ;) Hon blev så glad. Hon kan bara hon vill. :D
Nu ligger Elina och sover. Vi ska på badhuset sedan när grabbarna slutar skolan. Vilken översakning för dem. (de vet inget om de)
Är varmbad fortfarande och de måste man ju utnyttja! :)

Kanske ska ta och vika nästa maskin tvätt då... De går runt runt!
Men skönt att få vara ledig. Och bara vara...

Har spånat på nästa tatuering idag. Kommer bli kanon. Har dock inte bestämt mej för VART jag ska ha den. Men så mycket som att de blir ett ordspråk på latin kan jag avslöja. ;)
Har man gjort en tatuering så gör man fler. Så är de bara. Detta kommer bli min 7:e.
Min kropp-jag bestämmer! Hihi!

4 kommentarer:

Anonym sa...

oj..din 7:e!! Ta och visa oss alla dina små konstverk!
Sköt om dig, kram B.

Kristina "Kia Svanberg" sa...

B: Hehe! Jag vet inte om jag vågar visa alla! Men några ska jag väl få till kort på! ;)

Anonym sa...

fegis...det är bara tatueringarna jag vill se, vart dom är behöver ju inte synas.. ;)

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Anonym: Ska försöka få till bilder! :D