torsdag, oktober 22, 2009

Intensiv eftermiddag!

Tog med mej barnen + brorsonen på badhuset i eftremiddag. Varmbad. Man måste ju passa på! grymt skönt i vattnet! Drygt 34 grader. Underbart! :D
Elina njöt som fisken i vattnet. Dock ville hon "oppa oppa" alldeles för många gånger för att hennes mor skulle tycka att de var roande! ;)
Alice var nöjd när hennes kompis S var där med hennes mamma. När jag frågar henne varför S är så speciell svarar hon: de är ju min kompis. När jag säger att S är minre än Elina så svarar hon: Hon är min kompis ändå! ;) Gulligt med barn!

Hem och laga mat efter badet! Sedan tog jag mig en sväng till gymmet. Blev bara ett 40 minuters pass ikväll- Orken fanns inte riktigt där.
Men jag tog mej ju dit iallafall. ;)

Nu väntar sängen!
God natt på er alla!

1 kommentar:

Britt-Marie sa...

Oj Oj vad du håller i gång.Krammaning