fredag, oktober 02, 2009

Fredag och minus 5 grader!

Brrr! Var en aningens kallt nu på morgonen när sonen skulle på skolan. Tur att de nya vinterjackorna till de stora kom i onsdags. Nu slipper de frysa. Elina hade sådan tur att få vinterkläder av världens bästa gudmor. :)

Fredag. Alla dagar är då lika. Iallafall om man ska jobba hela helgen. Alla längtar till helgen. Själv längtar jag till på måndag! ;) Då är jag ledig 2 dagar. Ska bli skönt.

Ikväll missar jag när Erika Selin ska sjunga på IDOL-kvalet. Men jag håller mina tummar hårt för henne. De bara måste gå bra. Får hålla mig uppdaterad av gubben som ska se det...
Och sedan får jag ju rösta ändå...

Hoppas att ni andra får en mysig helg med era nära och kära.
Passa på och vila...

Kram till er alla!

2 kommentarer:

Vendela sa...

Vi hade också frost inatt och natten innan. Första frosten kom alltså lämpligt nog den 1 oktober. -2,6 har vi haft som kallast om natten...men det är så himla vackert med den vita frosten på morgonen :-)

Ha en bra jobbhelg nu, och snart är det måndag, helgerna går ju så fort!

Kramar

Vanja sa...

Gullig du är :) kram till er å trevlig helg trots att du jobbar. Kram Kram