söndag, oktober 04, 2009

Helg!

GUD så skönt de känns att skriva de ordet! Helg! Kl 17 idag gjorde jag helg! Ledig i 2 dagar och de ska bli så skönt!
Bara mysa med barnen! :)

Dagen gick bra som alla andra dagar. Trivs med mitt jobb och de är ju en bra förutsättning. ;)
Många goa gamlingar och bra arbetskamrater. Vill inte byta bort mitt jobb för något i världen! :)

Men som sagt, imorn får man då ligga i sängen till 7, göra Isac redo för skolan och sedan bara strosa omkring här hemma med tjejerna. Lite tvätt finns säkert att dona med och den sedvanliga dammsugningen. Visst måste jag fixa både lunchen och middagen. Men ändå! Jag är ledig...

Imorgonkväll ska jag banne mig ta mig till styrkehallen. Kanske kan världens bästa mormor och morfar passa Elina medans gubben och de stora har innebandy? Så kan jag träna medans... Vore guld! :)

Ikväll-trots en mindre snöstorm så begav jag mig ut på en 5 km runda. I rask takt med både mössa och vantar och 0 gradigt. Min rygg gör inte ont för 5 öre när jag rör mig... De är när jag är stilla som den värker...

NU: sängen, linement och spikmatta! Nu jäklar!!!!

Kram till er alla!

Inga kommentarer: