torsdag, oktober 08, 2009

Vilken dag!!!!

Ingen bra start på dagen... Hann bara på jobbet imorse så ringde telefonen. Fritids Isac stod de. Hjärtat slog några snabba slag innan jag svarade. Som tur var så var de inget allvarligt... Hans tankspridda moder hade glömt att packa gympakläderna. Herregud... Hur kan man glömma en sådan sak? Hjälp! Minne? Vart är mitt minne?????

For i väg på jobb... Hann mest bara komma in innanför dörren hos dem jag skulle till. Då ringer telefonen. Såg att de var mamma som ringde. Stängde av. Har ju fått order om att INTE prata i telen på arbetstid...
Men när ett sms dök upp med orden "pappas höft har hoppat ur led"... Då ringde jag upp mamma. NEEEEJ! Inte nu igen!!! Stackars lilla pappa. Att de aldrig ska få vara bra för han. Känns som detta är upprepande för varje höst?
Svårt länge när man befinner sig en bra bit bort från pappa. Man kan inget göra. Bara vänta... Vänta på att höra att han åkt till Lycksele... Inge skoj...

Full rulle hela dagen fram till kl 17 på jobbet. Skönt att fara hem. Fick mat av snälla mamma.
Tack tack!

Styrketräning 40 minuter för att tänka på nåt annat. Skulle behöva träna flera timmar med tanke på allt jag stoppar i mig. Skitsamma!

Pratat med pappa ikväll. Han blev ju kvar på lassa i natt.
Imorn kommer han hem igen. Barnen har undrat och frågat...

Nu väntar sängen. Rena rama sovmorgonen till kl 7 imorn! Hurra!!!! :D
Imornkväll ska jag fara och göra min tatuering. Så skoj!

Kram till er alla!

1 kommentar:

Angelica sa...

Ja visst har han blivit stor :) Kram