tisdag, oktober 06, 2009

Kvällen!

Ikväll har vi haft besök av två små sötnosar! Goa S och A hade planer för kvällen så självklart ställde vi upp och passade barnen. :)
De gick bara fint. Alice gillar sin kompis Mathilda!



Även Elina var nöjd över att ha lekkamrater! :)



Wilhelm testade Elinas stol...


Jag bjöds på både pizza och kaffe! ;)


Barnen turades om att åka...



Även bebisen skulle ha mat tyckte Elina.




Alice åkte med huvudet före... Lägg märke till den fina hårfärgen på Alice.
Hon skulle ju ha lila slingor imorse. ;)


När "extrabarnen" åkt så for jag i väg och tränade en sväng. Innan de var dax för gubben att fara och träna. :)
Nu väntar sängen. Om man ska orka upp imorn.

2 kommentarer:

Sanna sa...

Och tackar till bästa barnvakter! Wille ser ju ut att vara livrädd för den där stolen :D Lilla grisen. Vad roligt att det gick bra och mina monsters var snälla :)

Sara sa...

Hej hej vännen! Det är speciella program jag kör (både löpningen och styrketräningen) och min PT vill verkligen få mig att springa tjejmilen nästa år därav löpningen (jag gillar inte löpning). Jag har ett mål att ta mig runt milen på under 60min. Styrkeprogrammen är olika långa (har 3st och 1 är bara nu när jag har ont i handen, annars 2st). Men jag tror att dom ligger runt 45min (något pass tror jag är kortare och någon längre, inte 100% säker nu när jag tänker, haha). Kramar