fredag, oktober 23, 2009

En lång dag...

Vet inte vad som är med mig.
Orkar inget känns de som. Skulle behöva en smula energi. Nån som har över, ge hit den! Snälla!!!!
Känns nästan skönt att fara och jobba imorn. Dagarna går fortare då. Känns som tiden sniglar sig fram hemma. :P
Finns egentligen huuur mycket som helst att göra. Men jag har ingen lust.
Jag och tjejerna har bara myst hela förmiddagen. Nu vilar lillan. Isac och Alice har farit till mormor och morfar.

Isac var stolt när han kom hem från skolan. Han hade fått 3:ans mattebok! :D
Mammas kille. Dock hade fröken sagt till han att INTE räkna nåt i den nu under lovet! Haha! Tur hon sa de. Annars hade väl Isac inte gjort annat. ;)

Ikväll blir de IDOL och fredagsmys. Dricka och gott att äta. Längtar.
Heja Erika! :D

Kramar till er alla!

1 kommentar:

Petra sa...

HEJ!
Jag vet precis hur du menar. Har oxå tappat all min energi o lust till allt. Måste finna den igen. I mitt fall tror jag de har med att göra att jag inte tränat på ett tag. Hoppas du finner styrkan snart igen.
Tänker på daj!
Kramar