onsdag, oktober 14, 2009

Så var de kväll då!

Intensiv dag som de flesta andra?
Jobb mellan 7-16. Fick se våra nya scheman i eftermiddag. Om de går som de är tänkt så börjar de gälla från 1 December och jag får kolla över min ledighetsansökan inför julen. Svårt läge de där. ;) Enligt de nya schemat ska jag INTE jobba julafton. Enligt de gamla skulle jag ha gjort de. Sökte föräldraledigt 2 veckor under julen. Men nu tror jag att jag bara söker 4 dagar sammalagt istället för 10! :) (spara på dagarna)

Fick mat av bästaste pappa och mamma! :) tack snälla. Sedan körde jag M och barnen till badet. Jag och Elina tog en tripp till bibblan och lånade lite böcker innan de var dax för föräldramöte på hennes avdelning. Trist nog var vi bara 3!!!föräldrar. Dåligt de...

Nu sover barnen sedan ett bra tag.
Ska också hoppa i säng känner jag! :)

Natti natt på er alla!
Kram

2 kommentarer:

Vendela sa...

Hej hej! Ja det var verkligen dålig uppslutning med bara 3 föräldrar på mötet!

Hoppas det är bara bra annars med dig och familjen :-)

KRAM

madelen sa...

Här ha vi anställningsstopp,så ingen får semester beviljad :( men ja tar ut föräldraledigt så ja få va ledig iaf. Men känns inte bra för de som inte får ledigt.
Ha en trevlig helg :)