onsdag, oktober 21, 2009

Helg!

Efter denna dag så gör jag helg. :) (för att sedan återkomma på jobbet på lördag och jobba den "riktiga" helgen)
Känns skönt att få vara hemma och mysa med barnen med.
Vardagen är ju rätt stressad. Så att bara få vara. De är guld!

Idag ska tjejerna fotograferas på dagis. Även Isac ska få vara med på kort. Ska ta syskonkort. Roligare att ge bort i julklapp då. (än om bara tjejerna är med på kort) Isac fick inte ta några skolkort i år. De är trist tycker jag. Tydligen tar de bara vart annat år? Varför kan man ju undra? De är ju vi föräldrar som betalar i slutändan????

Till sist så här på morgonen. Detta snack om vaccinering och svininfluensan... Nackdelar och fördelar med vaccinet? Jag tänker INTE vaccinera mig. Och jag står för de. Ingen i min familj ska vaccineras...
Man väljer själv...

Kram till er alla <3

2 kommentarer:

Madde sa...

Helt rätt :) man ska göra de som känns rätt :)

Anna enfeldt sa...

go kväll!! Här i Åsele tar man kort varje år men man får välja om man vill ta enskilda kort eller bara till skolkatalogern!!