onsdag, oktober 28, 2009

Träning

Efter 6 dagars ledighet för tjejerna och 4 dagar för Isac var de dax för dagis/fritids igen. Jag tror att de tyckte att de var skönt att få fara i väg nu på förmiddagen.
Träffa sina kompisar. Leka.
De blir bara 2 dagar för dem denna veckan. Skönt att de trivs med.

Själv for jag och tränade styrka när jag lämnat dem. Underbart. Pressa kroppen till max! :D
Var jag inte trött innan så blev jag de nu.

Ska hoppa in i duschen, äta lunch och sedan blir de jobb!
Just de,igår tappade Isac sin fjärde tand. Oj så han höll på länge med den innan den till slut lossnade (med min hjälp, jag drog loss den) Den var sååå lös att han kunde snurra den nästan runt...

Kram till er alla!

1 kommentar:

Anna w sa...

Åh vad du är duktig med din träning. jag ska ta mig i kragen och börja styrketräna jag också. Det är ju ett plus att man kan gå och träna direkt efter jobbet, annars blir jag så slö när jag kommer hem.