fredag, september 25, 2009

Bloggtorka...

Igår blev de inga inlägg alls i bloggen.
Tiden gick åt till annat. Jobb på dagen och på kvällen träning, mys med barnen och städning. *weeee* jag verkligen ÄLSKAR att städa. NOT! Men när jag nös av att sitta i vardagsrummet insåg jag att det var dax att dammtorka lite. Skönt när de var gjort.

Kl 20 satt jag bänkad framför tvn och kollade in IDOL. Höll tummarna hårt för Doroteas egna idol ERIKA. Och de gick vägen denna gången med.
Så jag fortsätter att hålla tummarna för kvällens avsnitt. (dock vet jag inte om jag hinner hem tills de börjar...)

Ikväll ska jag nämligen fara på en SEANS. Träffa nära och kära från andra sidan! :)
Ska bli intressant. Tror stenhårt på ett liv efter döden... Sedan får alla andra tycka och tänka vad de vill...

I förmiddags tog jag med tjejerna och åkte till vilhelmina. De behövde nya fodrade gummistövlar. Och de hittade vi på Tallen. Till ett bra pris dessutom. Nu slipper de frysa om fötterna.
Vi hittade lite annat smått och gott med! :)

Imorgon blir de antagligen utgång. Men just nu sitter jag och fryser. Hoppas man håller sig frisk nu... Har ju sett fram emot att fara ut och dansa. Vi får se hur de blir.

NU: väcka lillan som legat och sovit bra länge.

3 kommentarer:

Therese sa...

Vad spännande med seans, du berätta sedan vad den gav... och jag håller tummarna att du inte ska bli sjuk så du kan bege dig ut och dannsa, för det sa väl mediet sist att du skulle unna dig?! Å bara att titta förbi ved tillfälle, du vet j uvart mi nbrevlåda bor ;-) Kram kram

anna sa...

jag tycker också att herr U kan sköta beställningen men när jag nämnde det så blev han kritvit i ansiktet. Är det nått han uppskattar så är det att slippa ta ansvar :)

Petra sa...

Hej vännen min!
Hoppas att allt e bra med er alla.
Låter spännande med seans. Vet ej om jag hade vågat gå på de dock. Men tufft att du gjort de.
Massa kramar
Petra