lördag, september 12, 2009

Mera 2005!

Vad roligt det är att gå igenom gamla bilder...
Denna bilden på Alice är från den 25 Juli-2005. Då hon fick bada ensam i badkaret för första gången. Då var hon 8½ månad. Mammas gumma.



Denna bilden är tagen uppe i "Caspers hus" i Avaträsk! Numera bor min kusin i det huset. Kan ibland sakna det stället. Perfekt för barnen att köra runt med både 4-hjulingen och crossen.


Här är en bild på Isac när han kör 4hjulingen. Och Casper står och väntar på sin tur. :) Så små de var... Men ok. De är ju ändå 4 år och... snart 2 månader sedan.

1 kommentar:

Vendela sa...

Vilken nostalgitripp :-)

Ja, alltså jag blir alltid så nostalgisk...och så himla förvånad när jag tittar på bilder från Olivia var jätteliten - tänk att hon varit så liten!? Man glömmer så fort! Nu är hon 5 år och när jag tittar på bilder från i år om låt oss säga 5 år till så häpnar jag väl över vad liten hon är NU - hängde du med? ;-)

Alice är en 04:a va? Fyller hon tidigt eller sent på året? Olivia fyller i slutet på maj :-)
Kramis