torsdag, september 10, 2009

Snart helg!

Jobb imorn till kl 14 och sedan gör jag helg! Ska bli skönt.
Nya scheman är på G på jobbet. Spännande å se hur de blir. Alltid roligt med nåt nytt.

Blev bjuden på världens goaste smörgåstårta på jobbet. Åt inte bara en utan två bitar. Oj oj oj, jag rullar snart fram. För att döva mitt dåliga samvete så for jag och tränade en stund ikväll. Men så blev jag hungrig igen. (då jag inte alls var sugen på middag efter allt ätande idag...)
Jaha, så var den träningen "nollad".
Men men, man lever väl kanske bara en gång. (iallafall som den man lever som idag) Hängde ni med?

Nu väntar sängen så jag orkar upp imorgon igen
Sköt om er alla!
Massa kärlek till er.

2 kommentarer:

Angelica sa...

Satt precis och läste igenom alla fina kommentarer som du skrivit till mig. Så tänkte tacka än en gång för dom. När jag känner mig deppig och nere brukar jag gå in och läsa lite och efter åt brukar jag känna mig mycke starkare och förstår vilken liten kämpe jag har i min famn. :)
Kram kram

Sara sa...

Då menar jag ett bmi mellan 22 och 25, jag tror tyvärr jag ligger över 25 just nu och jag kan nästan inte ha några kläder. Men ett bmi mellan 22 och 25 skulle jag nöjja mig med helt klart :-D Så inget bmi under 22 nej. Kramar