söndag, september 13, 2009

Söndag-vilodagen!

Låter så mycket bättre att säga så... Eller vad säger ni?
Idag händer inte mycket vill jag påstå. Jag är trött som få och halsen ömmar till å från. Tänker jag åka dit på förkylningen som många andra, eller stannar de upp med detta? Hoppas på de sistnämnda. Jag har verkligen ingen tid över att vara sjuk på.

Tror jag ska gå och koka mig en kopp te och mysa ner mig i soffan en stund. :)
Vi blir bjudna på mat idag hos världens bästa mamma och pappa. Ska bli gott!

Var ner och handlade och har planerat våran veckomatsedel. Blir ingen avancerad mat då man jobbar. Då gäller de att ha maten snabbt klar på bordet. Funderar på att göra morgondagens middag klar ikväll. Så är de bara att värma imorn när vi kommer hem. Får väl se...

Kramar till er alla!

Inga kommentarer: