lördag, september 12, 2009

Lördagmorgon hos Svanbergfamiljen!

Tror ni inte att jag vaknade vid 6 imorse??? Inte klokt. När man är ledig och får sova.
Sedan vaknade tjejerna. Alla pigga och glada. (men nu börjar jag bli trött dock)
Isac skulle visst åka upp till fjället idag. Mormor ringde just och meddelade det. Så de blir bara vi och tjejerna hemma idag.
Alice ska på födelsedagskalas. :D De ser hon fram emot.
Själv har jag inga planer för dagen. Men ett besök i styrkehallen ska nog hinnas med. Och ev lite sol. Känner att jag behöver det.

Hoppas ni får en fin helg, alla som tittar förbi!

2 kommentarer:

Nina sa...

Roligt att se gamla kort på barnen!
Och va bra att du tog dig in nu! Vette tusan va det kan ha blivit för fel. Men har upptäckt att ibland behöver man inte trycka in något lösenord. Man kommer in ändå =p Lurigt!
Hoppas ni får en fin lördag trots regn!
Kram

Vendela sa...

Hoppas solen lyst NÅGOT på dig idag; dock hörde jag att det regnade på förmiddagen?

Kram o ha en mysig lördagskväll!