söndag, september 13, 2009

En eftermiddag med barnen...

Vi passade på att vara ute och leka när de var fint en dag här i veckan.
Barnen sparkade lite boll..
Isac försökte förklara för Elina hur man skulle göra...


Jag tror nog att hon förstod. För sedan blev de närkamp mellan henne och storasyster.
(kanske var tur att Alice hade på sig hjälmen?)


En stund vid gungan blev det med.
Elina gillar verkligen att gunga. :)


Isac ville se om de kunda gunga "klocka" och "tvilling".
De gick väl sådär. ;) Men roligt var det!


Att försöka ge sig på de där med "klocka" och sådant på 3st var inte heller de lättaste.


Tänk att bara om ett par månader så är den gröna gräsmattan inte grön. De kanske till och med ligger massa snö på den. Nu är hösten här. Kalla mornar och gula löv på träden.
Jag vill ha sommar. (känner mig lite snuvad på den...De var ju inte direkt någon sommar i år)

1 kommentar:

sara sa...

Så härligt det är med syskon. Ibland kan jag ångra att vi inte skaffade ett barn till för ett par år sen. Nu känner jag att jag inte orkar "börja om " igen. Men trots alla syskonbråk så har de ju stor glädje av varann.
Hoppas du får en fortsatt fin dag,kram