tisdag, september 29, 2009

Fullt upp!

Ingen tid över för bloggen känns de som!
Hur som haver så var jag ju ut i lördags. Dans... Dansade en hel del faktiskt. Och var en aningens trött på söndagen. Precis som de ska vara. Man är ju inte ute å ofta numera så...
Kom i säng sent och upp tidigt. Städade kl 8 på morgonen. Hämtade hem barnen kl 9 och tog en långpromenad kl 10. :)
Annars var de en väldigt lugn söndag med tidig kväll...

Igår var de jobbardax. Jobbade kvällen. Trött som få när jag kom hem och somnade ovanligt fort (vid 23 tiden) Händer inte ofta då jag jobbat kväll.

Jobbat idag med. Hem. Laga middag, äta. fara och handla. Laga middag för imorgon. Föräldramöte för Isac. NU: IDOL!

Imorn: jobb igen. Till kl 17... (de var därför jag lagade middagen ikväll. Så vi hinner på badet.) Jag får slänga i mig nåt innan badet lite snabbt själv...

Nu ser ni att jag lever iallafall..
Kram

1 kommentar:

niklas sa...

sv: Tack så mycket :)
Jag brukade träna mellan 1 gång per dag, eller varannan dag.
Ut och sprang,joggade ca 20-50 min. och automatiskt så gick magsäcken ner litegrann.



Jag har just nu frågestund på min blogg.
är det en speciell,privat,viktrelaterad fråga??
Ställ den i kommentarsfältet i det senaste inlägget
http://niklasvikt.blogg.se/2009/september/fragestunden-ar-kommen.html

så ska jag försöka hinna svara på alla frågor. Thanks.