onsdag, september 30, 2009

Dåligt bemötande?

Om man säger sin åsikt-beter man sig illa då? Är man otrevlig?
Ja, om man menar med avsikt att göra en annan illa med sin åsikt. Då kanske?
Jag står ALLTID för vad jag tycker och tänker. Säger om jag tycker något är fel.
Sedan vore de ju bra om personer som har något att säga om de-säger de direkt till mej! :)

Men jag blir iallafall full i skratt av att höra att mina ord sätter fart på de ena och de andra! Hihi!
Jag är Kia: En ärlig människa... Kommer alltid vara och kommer aldrig förändras. Och som sagt, jag står för mina ord!
De kanske är så, att antingen älskar man mig eller så hatar man mig. (som med alla andra) Men de är ju skönt. Jag vill inte vara ett "mellanting".

Nog om det!

6 kommentarer:

Sanna sa...

Ja du ser, du är så pass "finsk" ändå, lite sisu ska man ha! Och klart säger man vad man tycker och tänker, ibland tom vet man att det kommer att bli fel, men man har iaf sagt sitt. Jag är så oxå :) Kör hårt du, jar tycker att du är hur skön som helst!! Kram på dig vännen.

Hillan sa...

Du ska va som du är Kia.. Å klart man ska säga vad man tycker å tänker och få ha åsikter, sen är det väl inte alla som kan ta sånt. Men du är bra som du är! :) Kram

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Sanna: Hihi! Ja, jag har ju finska rötter du vet! ;) Kanske ligger nåt i de du säger! ;) Du är bäst! Kramar

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Hillan: Tack! Ja, jag tycker ju de! Dina ord värmer! tycker om dej me!! Kram

Erika sa...

Du är ju du, vännen...gör inte om dig för å passa in i nå´t jädra fack!! Tycker om dig som du är! Kram

Erika sa...

men hörru, det här måste vi ha ett snack om...vad har hänt nu då egentligen??! Kram