söndag, september 06, 2009

Söndagsmys

Idag har varit en riktig mysdag. Så skönt! Inga måsten...
Låg i sängen till närmare 9 imorse. Barnen såg på barnkanalen, jag låg och slumra till å från. (gubben likaså)
Snabbdammsuga nere, åt frukost. Tog det lugnt. Handlade när affären öppnade. Insåg vad dyrt det är. :S Herregud, man får verkligen lite för pengarna numera...

Slängde ihop en mackaronpudding. Bra med matlådor. Och lunch till mig och tjejerna imorn. Skönt att ha de gjort. Sen ringde brorsan och utmanade mig på ett pass på crosstrainern. Jag for i väg. Han (brorsan) hade bestämt att jag skulle köra de tuffaste programmet... Och jag lovar,efter bara några minuter tänkte jag ge upp. Efter 15 minuter var jag helt färdig. Herregud! Att man plågar sig själv på de sättet???
15 minuter var liksom målet på de programmet. Och jag klarade det... Kommer absolut att fara till dem och träna sedan med. Men inte tror jag att jag vill köra de tuffa programmet. Hellre nåt medelpass och orka lite längre. :P

Följde med mamma till världens bästa Ulla-Märta på eftermiddagen och satt i massagestolen medans mamma fick massage. Så skönt... :)
Sedan blev vi bjudna på middag hos mamma och pappa. Wokgryta! *mums* Tack snälla mamma och pappa!

Ikväll fick Elina bada med storasyster. Hon såg så söt ut sedan i sin nya badcape som jag köpte igår. :)




Nu väntar sängen tror jag bestämt. Trött i ögat. Skola för Isac imorn. Mysdag för mig och tjejerna! :)

Inga kommentarer: