torsdag, december 03, 2009

Årets julkalender

Superhjältejul!!!!




Så har julkalendern på svt dragit igång igen! Barnen satt som klistrade första avsnittet. De såg t.o.m de första avsnittet 3 gånger! ;) Så bra var de tyckte de.
Själv vet jag inte vad jag tycker. Visst skrattade jag till ett par gånger. Kanske har dålig humor? Hihi!
Dock tycker jag att att de var bättre när jag själv var liten...





Såg att denna julkalender med Staffan och Bengt visades 1984!
Jag var endast 3 år gammal, men jag minns hur bra den var! ;) Mamma och pappa spelade in den så jag kunde se den om och om igen! (kanske därför jag har många minnen;)
Och faktiskt så finns de en gammal vhs kvar! :)
Vilken är din bästa julkalender genom tiderna? Den DU minns allra bäst!


2 kommentarer:

Frida sa...

shit va den kalendern 84??j aminns den ju oxå....läste att dun inte är piggelin:(krya på dig.kram

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Frida: Japp, de var den! Otroligt vilket minne vi ha va? Hihi!
Tack! Kram