lördag, december 05, 2009

Bättre dag!

Ja, Isacs magsjuka var kortvarig. Till allas glädje. Efter att ha kräkts en gång så somnade han och sov ett tag. 39 graders feber dök snabbt upp, men försvann lika fort när jag gett honom alvedon.
Sent igårkväll var Isac som vanligt! Han surrade som tusan och hade svårt för att sova. ;)
Idag har han ätit och mått bra. Knepigt de där.
Alice som hade först, mådde inge bra på flera dagar. Elina fick lindrigare och kräktes knappt. Båda tjejerna fick feber dagen efter. Isac fick allt på en gång.
Nu får man ju hoppas att OM jag eller gubben åker dit så mår vi lika bra som Isac efter att tag! Hoppas jag man ju alltid? Eller hur? ;)

Jag jobbade från 7-11 idag. Meningen var ju att jag skulle jobba kvällen med. Men eftersom jag sedan ett tag tillbaka redan sökt ledigt så får jag alltså vara hemma och bara mysa! :)
Ska ta mig ett hett bad snart då jag sitter och fryser...

Efter jobbet idag så åkte jag och mamma till V-mina för att titta runt lite. Några julklappar inhandlades. :) Mysigt med julen. Man får köpa julklappar till nära och kära. Se barnens förväntansfulla blickar. Väntan på tomten och julklappar. Julen är till för barnen! :)

Nä, nu ska jag gå och mysa med familjen!
Ha en fortsatt fin helg!

Inga kommentarer: