fredag, december 04, 2009

Neeeej!

Kalaset imorn blir inställt. De som inte fick hända, de hände! :(
Ikväll var de Isacs tur att åka på magsjukan. Jaha...Inte direkt oväntat då systrarna legat sjuk. Men nog hade de kunnat vänta tills imornkväll?
Jag var och handla och greja i dag. Planerade inför kalaset. De skulle bada först och sedan fika.
Isac blev så ledsen. Men jag lovade att han får ha kalas här hemma istället.
Kanske nästa söndag? På hans födelsedag...Lördagen är bokad för 2 tjejer i klassen som ska ha kalas...Då går de ju inte. Ja, vi får se helt enkelt.
Besvikelsen blev stor för sonen iallafall.
Och ikväll kommer plastsonen. Vi får hoppas att han inte trillar dit han med...

Ha en fin helg på er. Själv ska jag upp och jobba imornbitti. Bara till kl 11 då jag hade sökt ledig kvällen för kalaset...

Kram

2 kommentarer:

Nina sa...

Så himla trist för Isac. Förstår att han är jätte besviken =(
Lider med han. Å att ha få masjuka är ju ingen höjdare =/
Tycker så synd om min lilla prins som ligger i Lavsjön och har magsjuka!
Gör ont i mitt mamma hjärta att inte få ta hand om min kille!

Kramar

maria sa...

Hoppas ni får en mysig helg :)

Kram