måndag, december 07, 2009

På väg tillbaka...

Jag känner att jag lever idag. Jag känner även att jag legat till sängs länge. Min rygg gör ont! :(
Ingen större feber har jag iallafall, men tröttheten sitter i. Det känns som om all ork är borta. Ändå finns där en liten gubbe på min högra axel som skriker åt mig att jag ska göra saker. Jag ska väl inte bara gå omkring hemma och dra benen efter mig?. ;) Känns de igen???
Har fått lite saker gjort på förmiddagen. Även om jag nu är helt slut....Men de känns bra!
Nu ska jag slänga mig i soffan och vila ett tag. Och kanske ska jag låta magen få något i sig?
Svårt att äta när man inte är direkt hungrig...

Hoppas att ni andra klarar er från att bli sjuka!
Kramar till er!

2 kommentarer:

Vendela sa...

Men usch har du haft magsjukan! Skönt att du är på bättringsvägen igen!

Jo jag känner igen det där med "gubben"; jag tycker alltid att jag "slösar" med tid om jag sätter mig ner en stund och inte gör något. Undrar om karlar känner likadant? ;-)

Therese sa...

Ta det bara lugnt och se till att du snart är frisk igen, då hinner du alla måsten!
Kram