onsdag, december 23, 2009

GOD JUL!

Om jag inte skulle hinna förbi nåt mer innan morgondagen så vill jag passa på att önska er alla en riktigt god jul!
Jag hoppas att ni alla får må bra, vara friska, får umgås med nära och kära och njuta av julen.
Lägg alla måsten åt sidan. Bara ta de lugnt! Julen är en högtid då man ska vara med dem man tycker om. Ät och må bra. (de ska jag göra) Träningen får vi ta efter julen. Hihi!





Sedan hoppas jag att tomten hittar fram till er alla. Om ni nu varit riktigt snälla förstås?
Här måste barnen har varit riktigt snälla. De är massor av paket under granen. :)


Stora julkramar till er alla!

6 kommentarer:

Therese sa...

God Jul, och visst har vi alla varit snälla ;-) Även jag *fniss* Julen må vara för barnen, men nåååågon klapp förväntar jag mig ändå *skratt*

Nepp, Luran är långledig från dagis i tre veckor med mig, så vi var i ström och shoppade och fikade med Mamma bus i måndags, så det bidde ingen kalender för henne - men det kommer ju fler år :-)


Kram kram å mys nu med din familj, Luran hälsar lite extra till sin kompis Alice :-)

hemma hos Bus sa...

God Jul på er också. Hoppas att ni får en mysig och lugn jul (om det finns nån lugn sådan, fniss) Kram

Vendela sa...

Hej på dig! Så länge sen jag var in här, men jag har absolut inte blivit högfärdig hi hi - har bara haft fullt upp, men nu ska det bli bättring :-)

Önskar dig en riktigt God Jul!

Kram

Sanna sa...

God Jul på dig med gumman! Hoppas ni får det härligt. Här är skinkan äntligen klar, nu kan jag gå lägga mig och njuta av julen. Kan inte vänta tills man får se barna träffa tomten och öppna sina klappar <3 Kramar!

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Sanna: Här har barnen öppnat var sin klapp! :) GOD JUL vännen! Kram

Anonym sa...

GOD JUL VÄNNEN!! Hoppas den blir perfekt! Kram Marianne