lördag, december 12, 2009

Lucia på dagis!

Igår var de lucia på dagis. Jag var inne hos Elina och kollade på de fina luciatåget! :)
Här sjunger barnen och fröknarna fina julsånger!
(Om de är någon som inte vill att jag ska ha korten på era barn här, så säg till, då plockar jag såklart bort dem)




Alice var världens finaste lucia och Elina sötaste pepparkaksgubben! :)


Sötaste tomten måste ha varit en av Elinas bästa kompisar på dagis! :)
Hon blir så glad när hon ser honom. (Säg till även här om du inte vill att kortet ska ligga kvar, tomtens mamma, så tar jag genast bort det)


Jag älskar luciatågen på dagis och skolan. I år får vi tyvärr inte se på skolans. Förskoleklass-3:an brukar ha ett fint luciauppträdande på mb. Men i år är de inställt då en av fröknarna inte varit/är pigg! :(
Jag som hade sett fram emot det.

Imorgon är de "riktiga" lucia. :) Och imorgon fyller min egen stjärngosse 8 år! Tiden går för fort!!!!!

Inga kommentarer: