fredag, december 11, 2009

Gräsänka!

Ja, så var man ensam med barnen!
De är så här de känns alltså att vara ensamstående med 3 barn! ;) Skämt å sido, de har gått bra!
Alla barnen sov när klockan var 20.00. Frågan är bara vilken tid de vaknar imorn?
Deras mor behöver sova...Oj så hon behöver sova!
Jag är så trött i huvudet! De har varit för mycket på jobbet nu . Jag brukar inte klaga så, men nu är de inge skoj. Hoppas att de vänder...

Gubben är i Sundsvall med sin pappa och bror. Hans pappa fyller 70 till veckan och de firar honom nu!
Själv ska jag väl se slutet i IDOL-finalen innan jag somnar! :)

Imorse var jag på dagis och såg på Elinas luciatåg. Micke, mamma, Isac och brorsonen Casper såg på Alice luciatåg. Tyvärr var ju gubben tvungen att fara i väg tidigt så han for direkt efter själva "tåget". Själv hade jag tänkt stanna och fika med Elina. Men då jag sneglade på min telefon och såg ett sms om att de var kris på jobbet så var jag med tvungen att avvika snabbt! Så trist! :( Men sånt är livet!
Har en del kort som jag ska lägga ut! Får se om jag hinner ikväll. Annars blir de imorn!

Kram på er alla!

Inga kommentarer: