tisdag, december 15, 2009

Black!

Färgade håret på lilla mamma efter att ha lämnat av tjejerna på dagis. Själv tänkte jag färga håret rött idag... Men nån där uppe ville annat. När jag skulle slå ihop tub 1 och 2 och skaka i ihop så... Tog jag 1 och 3. ;) Typiskt! Så jag gjorde som mamma sa. Jag åkte ner och tog svart färg i stället. Så nu sitter jag och väntar på att få skölja ur.
Så nu kan alla fortsätta att säga: hur lika jag och mamma är! ;) Snällt va? Hihi!
Dock klippte mamma bort mycket av sitt hår igår och blev sååå fin. Själv vågade jag inte klippa lika mycket utan nöjde mej med en regäl toppning. :)
Nu är mamma och dotter fina i håret sen! :)

Annars så tänker jag på min pappa idag. Han opererade sin höft i går och är på lassa i Lycksele. Hoppas att han slipper ha så ont! :(

Nu ska färgen snart ur håret och sedan ska jag i väg och luncha med Malin! :)
Efter de blir de jobbarkväll...

Kram till er alla!

1 kommentar:

Nadja sa...

Tack! Det känns helt ofattbart ännu.. Tror inte jag förstått att det ligger en liten en där inne, även fast det gått så pass lång tid och vi varit på UL och allt:)

Tror nästan hela Dorotea listat ut det annars så du är väl nästan först med att säga att du inget anade:P Kram