måndag, december 21, 2009

Snällhäxan och tomten!

Tack underbara "snällhäxan" och Tomten för allt ni gör för barnen! :)
Det är lika roligt för oss vuxna som för barnen, att se erat skådespeleri.

Elina blev inte rädd för tomten, de bådar gott inför julen.




Tomten var tidigare pytteliten, men med hjälp av trolldryck så hade han blivit stor tills idag. Vilken tur! :)


Alla barnen skulle såklart få paket! (även fröknarna, snällhäxan och tomten fick paket)



Elina öppnade sitt paket snabbt!




Alice däremot skulle spara paketet tills hon kom hem...



Detta fina "i drömmarnas trädgård minibibliotek" fanns i Elinas paket. Hon blev jätteglad.
I Alice paket var dessa fina pärlor. Alice älskar att pyssla.



Om tomten eller snällhäxan inte vill vara med på bild på min blogg, eller om någon av barnens föräldrar inte vill ha med deras barn här så hör av er.
Passade på att filma en del med. Roligt att ha kvar när barnen blir stora!
Och jag ser redan fram emot nästa års julkalender! :)

3 kommentarer:

Bitten sa...

Kia!
Jag är jätte stolt och glad över att få vara med i din blogg!
Tack för det, och God Jul och Gott Nytt År till dej och din familj!
Snäll-Häxan

nadja sa...

Haha, vi sa samma sak när Enzo inte grinade åt tomten.. det är ett bra tecken inför jul:P

Jag har förresten skickat ett mail till dig med lite frågor från en kurs. Hoppas du inte tycker jag är alltför besvärlig med dig:) Kram

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Bitten: Tack! :) Man vet ju aldrig om alla vill vara med! ;)
God jul och gott nytt år till dej och familjen med. Om inte förr så ses vi i Januari igen! :) Kram