torsdag, december 03, 2009

Nu vill jag att vi alla ska vara friska!

Ja, nu får de vara över!
Lillan verkar piggare idag. Men jag vågar inte säga för mycke... Välling drack hon för ett tag sedan och jag hoppas att den stannar i hennes lilla mage.
Isac är på skolan och jag och tjejerna ska bara mysa och ta de lugnt idag! :)

Ikväll funderar jag på om jag ska fara på mb en sväng. Doroteakören och gaphalsarna ska sjunga julsånger och de ska vara allsång! :) Jag älskar att sjunga... Dock är min röst kanske inte den bästa så här i förkylningstider. Men men. Kan vara skönt att fara ut en sväng iallafall. Så de lutar åt att jag ska fara! Nån som vill hänga på kanske?

Ha en fin torsdag alla som tittar förbi!
Kram på er!

2 kommentarer:

Therese sa...

Hade gärna följt med men känns som att det är lite för långt för att åka så här en vanlig torsdag:)
Kram

Therese sa...

Ja, jag måste nog baka riktiga *fniss* Hoppas ni får en fin dg och att E nu är frisk! Stor kram!