fredag, augusti 28, 2009

030828-090828



Om allt sett ut på ett annat vis. Om inte om funnits. Kanske hade du då stått här bredvid mig nu min älskade son.
Om jag bara fått krama dej en enda gång till. Om jag bara hade fått höra din röst, en endaste gång. Men det får jag inte.
Vi ses på andra sidan min älskade ängel. När den dagen kommer. Jag vet att du väntar på mig där. Bland släkt och vänner. Det känns så tryggt att veta att du har dem som tar hand om dej.
En tung dag. En födelsedag att firas, men utan den som skulle fyllt år. För barnen är de självklart. Klart "Osse" ska ha en tårta. (vi brukar säga att han kanske sitter där bredvid dem och tjuvsmakar på deras tårtbit...)
Oscar 6 år. En stor kille, som bara fick bli 10 dagar.
I mammas hjärta för alltid!!!!!!

13 kommentarer:

Therese sa...

Tänker på er allihopa... KRAMAR OM HÅRT OCH LÄNGE

alexandra sa...

ja bli alldeles tårögd,ja tänker på er ofta& extra idag... den sorg&saknad ni bär vill ingen ha i sitt hjärta. många varma kramar

Vanja sa...

Ja fy... vet inte vad jag ska säga... många tankar å kramar!

Britt-Marie sa...

Tänker på er i dag.Kram

Emma sa...

Tänker på er idag! Kramar

Vendela sa...

*Kramar om dig*...

Malin sa...

Tiden går fort... Vissa sår läks aldrig oavsett vad gamla kända "ordspråk" säger... Minns det som i går, han skulle varit samma årskull som Wanja... Kram på dig Kia, kan inte riktigt föreställa mig hur det känns... Du gör det bra - sköt om dig och familjen!

sanna sa...

Sitter här med tårar i ögonen..Vill bara få krama om dig en massa och skicka enormt med kärlek till dig och familjen..

Kramar om

Nina sa...

Kramar till er!

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Vanja: Du behöver inget säga. Du känner mig bättre om många andra! Tack för att du finns! Kram

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Britt-Marie: Tack! Kram

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Malin: mmm, så är det! Tiden läker inte alla sår. Men de gör mindre ont. (Säger de som vet)
Ja, Wanja och Oscar skulle ju varit lika gamla. Saknaden är stor. Men jag är så tacksam för de barn som får ha hos mig.
Stor kram

Petra sa...

Älskade vän.
Vad har jag att klaga på när du gått igenom ngt så hemskt.
Hemskt ledsen.
Tänker på dig ska du veta.
Massa kramar & mkt kärlek till dig